Amennyiben újraindítás után sem működik a notebookja (ha szikrázott, vagy durrant, esetleg füstölt a készülék azonnal áramtalanítani kell, és utána az újraindítása is TILOS):
- Ki kell kapcsolni, és kihúzni a csatlakozó dugót az elektromos hálózatból.
- Megnézni, hogy garanciális-e még a készülék. Amennyiben igen, úgy azt a vásárlást igazoló számlával és a garanciajeggyel a rajta feltüntetett garanciális javítást végző helyek egyikére kell eljuttatni.
- Amennyiben már lejárt a határidő, úgy a készüléket garanciális időn túli javítást végző laptop szervizbe kell vinni. Ilyen pl. laptop szervizünk a LapTop műhely. Hibabejelentéshez kattintson ide.
- Mielőtt elindul a laptop szervizbe, győződjön meg róla, hogy laptopja mellé a tápegységet is betette a táskába.
- Amennyiben kérdése van, hívjon bennünket telefonon. Elérhetőségeinek kattintson ide.
- Kérésére helyszínre megyünk, és beszállítjuk készülékét laptop javításra.
Tanácsok ahhoz hogy gyorsabban mérhessük fel a készülék hibáját és a notebook javítása a lehető legkevesebb időt vegyen igénybe:
Kérjük, hogy írja le nekünk/vagy mondja el a hibajelenséget. Pontosan miket tapasztalt és ezeket milyen sorrendben észlelte. Közben Ön mit csinált? Pl. hirtelen kék lett a képernyő, fehér betűkkel, nyomtam egy alt+ctrl+del billentyűkombinációt amikor teljesen elsötétedett a képernyő és többet nem tudtam bekapcsolni a gépet.